Missione compiuta!

17 GEN 16
Ultimo aggiornamento: 20:50 | 16 GIU 26
Immagine di Missione compiuta!
El g’aveva dito el Sindaco:“Pensa tu alla Fondazione!”.E, sull’attenti, el Girondino:“L’è la mia, questa missione!”“Vedi de vardàrghe dentro!,e tento a no far mìa pastroci!”“Vardo mi!... pur se talvolta po’ me va i cavei sui oci!”.El s’ha impegnà col so servèlal caldo de la cavejàra...e no arìa podù far pezona roja in te la molonara!Sassinàdo l’ha el bilancio,lincensià l’ha dei artisti,l’ha mandà nei capannonia sonàr i musicisti!Quando in tanti po’ i g’ha dito:“Te serve un tajo ma normale!”,no ’l s’ha mìa taja i cavei...l’ha tajàdo el personale!De l’artistico complessoel ghe n’ha fato un quarantotto...par mostrarse un poco espertoel seitava: “Fai fagotto!”.Sensa gnanca vergognàrsepa ’l conflitto de interesse,l’ha guidàdo “Arena Extra”,’ndando avanti a far promesse!E quando po ’l s’ha ritiràdo,“Basta coi servèi da asilo!”– anca el Sindaco l’ha dito –“qua ghe vol n’alto profilo!”Lu, sentendo del profilo,’l s’ha vardàdo ben al specio:“Posso metarme de fianco...Così... no, che paro vecio...Speta... alto... un fià più storto”Ben giràdo el s’ha de olta...E sensa più pudor el Sindacoel l’ha ciamàdo n’antra olta!L’ha così riscominsiàdoa far danni a tuto spìan...fin a dirghe infin al Sindaco:“Te l’he messa in bone man!Te m’avei dito ti, Flavio:pensa tu alla Fondazione!Ecco qua: ghe son riussìdo!ho completà... l’affondassione!”.